Pagina's

zaterdag 1 januari 2011

Handige An blogt; To Do lijst 2011

Vandaag een frisse start gemaakt in 2011
Gisteravond heb ik op papier een hele lijst gemaakt
Met goede voornemens
Goed plannen
Goede wensen
Goede dromen

Eigenlijk; een hele lange 'to do-lijst' ;)

En veel van de items op die lijst
Hebben te maken met deze blog

Dingen die ik nog graag wil leren
Wil maken
Wil uitproberen
Wil DOEN!

Beter leren naaien
Leren breien
Mijn eerste granny squaure haken
Kaartjes stempelen

Over kaartjes gesproken.......

Het nieuwe jaar wil ik graag beginnen met iets leuks!
Een nieuw idee
Een nieuw project
'Het Handige An Post project'!

In eerste instantie had ik het wilde idee om een jaar lang
Elke dag
Iemand een kaartje te sturen

Omdat ik simpelweg niet weet of dit haalbaar is
(mede door mijn gezondheid)
Wil ik maar eens beginnen met een maand.

Dus vanaf vandaag
Stuur ik iedere dag
Iemand een kaartje
Met de POST

Want in het tijdperk van sms, mail en twitter
Mis ik die kaartjes soms zo
En wat is er nu mooier
Dan POST!


Dus wil je een keertje een kaartje van mij ontvangen
Mail mij dan op
En wie weet wat er binnekort op je deurmat valt

Het kaartje van vandaag
Is nog even een verrassing
Maar ik zal binnekort even een fotootje maken
Voor de gezelligheid ;)

Daarnaast heb ik ook wat bloggen betreft een hele lading voornemens
- Elke keer wanneer ik een boek uit heb een 'Handige An leest' blog plaatsen (want er zijn zoveel mooie boeken op deze wereld!)
- Iedere vrijdag gezellig met DWZI meedoen (want het is veel te leuk om dat niet te doen)
- 1 á 2 keer per week bijlezen van alle ander blogs (want anders mis ik zoveel inspiratie)
- eindelijk een keer een 'give away' organiseren (ik denk bij mijn eerste 10 volgers al)
- natuurlijk veel meer berichtjes en blogs plaatsen
en last but not least
- gewoon doen waar ik zin in heb, hoe het uitkomt, en me niet teveel aantrekken van goede voornemens ;)

Voor iedereen een Handig, Creatief, Gezellig en Gezond 2011!!
Tot blogs!


Liefs,
Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel!
Ik zal hier soms ook terug reageren.
Natuurlijk mag je me ook altijd mailen op handigean(@)hotmail(.)nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...