Pagina's

maandag 13 december 2010

Handige An; Deze week zag ik.....

Soms heeft een mens het zo druk!
Dat ik niet meer toekom aan de dingen die ik graag zou willen doen
Zo barst mijn hoofd van de ideeën die ik zou willen maken voor DWZI
Maar heb ik de energie niet om ze werkelijkheid te maken.


Zo komt het dat ik deze maandag,
de DWZI van vrijdag nog moet maken.
En om mijn energie nog even te besparen waarvoor die nodig is
Hou ik het lekker simpel deze week......


Ik zag thee.....
Heel veel thee.....
Met koekjes!
En bergen gezelligheid!

Deze week zag ik is een initiatief van Daan en Roos.
Geïnspireerd door Jill's 'today I saw'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel!
Ik zal hier soms ook terug reageren.
Natuurlijk mag je me ook altijd mailen op handigean(@)hotmail(.)nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...