Pagina's

woensdag 1 december 2010

Handige An klikt; Winterse warmte





4 opmerkingen:

  1. knus! zo te zien zijn de poesen gewend aan de nieuwe omgeving. fijn. Ziet er warm en gezellig uit: het wachten is op de sint en zijn pieten... past dat allemaal wel als ze door jouw houtkachel moeten ( die aan staat) aiaia :) haha
    tot gauw lieverd xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @sofie en Bé; dank jullie wel! het is hier ook heel gezellig ;)
    @ elise; ik ben wel zo slim dat ik vanaf 4 dec t/m 6 dec 's middags de kachel uitlaat en alleen de verwarming aanhoudt....je weet het namelijk maar nooit. wil geen zwarte pieten met verbrande billen natuurlijk...
    tot gauw lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anneke, het ziet er echt gezellig uit. Ik geniet van het pak sneeuw buiten, jij ook?

    Liefs,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel!
Ik zal hier soms ook terug reageren.
Natuurlijk mag je me ook altijd mailen op handigean(@)hotmail(.)nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...