Pagina's

zaterdag 22 januari 2011

Handige An blogt; Van de ondergang gered

Afgelopen week had mijn 'kleine broertje' een weekje vakantie
Hij kwam hier thuis meehelpen met allerlei klusjes
Onder Andere het 'uitmesten' van onze huiszolder
En zo ging een grote vuilniszak vol (carnavals)kleding de deur uit

Maar ik kon het toch niet laten om daar nog even doorheen te speuren.....
Tja.......
En daar vond ik me toch mooie stofjes!!
Die zijn natuurlijk van hun ondergang gered
Is Handige An nu een held? ;)
Zo vond ik mijn oude 'zigeuner-outfit'



Een 'hippie-jurk'


En een paar prachtige
(maar oude)
keukenschorten


Dat kan je toch niet zomaar in een vuilniszak de deur uit doen!


Ik ben er helemaal blij mee :)

Misschien kan ik jou ook nog blij maken met mijn Hollandse Give Away?


Liefs,
Handige An






1 opmerking:

  1. Kan mij helemaal voorstellen dat je hier blij mee bent! Wat een prachtige stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel!
Ik zal hier soms ook terug reageren.
Natuurlijk mag je me ook altijd mailen op handigean(@)hotmail(.)nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...