Pagina's

zaterdag 5 februari 2011

Handige An; Deze week zag ik....

Normaal gesproken houd ik mijn ziek zijn, het hebben van M.E., het gevecht, de verhalen....zoveel mogelijk gescheiden op mijn twee blogs. Éen blog voor het leven als patiënt, één blog voor de fijne dingen in het leven, de freubels en fratsen...
Maar na het zien van onderstaande video vond ik dat ik vandaag ook even hier aandacht mag besteden aan het ziek zijn.
De video is gemaakt door een medepatiënt. Esther. Een hele krachtige vrouw, die met haar minimale energie het maximale uit haar leven probeert te halen. En te vechten. Niet alleen voor haarzelf, maar ook voor andere patiënten.
De video bezorgt me kippevel, een brok in mijn keel.
De muziek is precies raak. De boodschap is keihard.
Dit is ook mijn verhaal. Ook mijn gevecht.....

3 opmerkingen:

  1. oef, ben er stil van en weet niet wat te moeten zeggen, maar niets zeggen vond ik ook geen optie...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Anneke wat een heftig filmpje.... Woorden schieten tekort.
    Door mijn ziekte en aandoening ben ik ook chronisch moe, maar wanneer ik dit filmpje zie schrik ik toch behoorlijk. Niet niks om mee te moeten dealen. Knap van je hoor!

    lieve groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Anneke
    ik hoor ook bij de pechvogels, gelukkig in lichtere mate dan wat ik op het filmpje zie, maar loop er idd dagelijks tegenop
    sterkte.

    leuke prutsels maak je..ik ga je volgen.

    liefs Anna.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel!
Ik zal hier soms ook terug reageren.
Natuurlijk mag je me ook altijd mailen op handigean(@)hotmail(.)nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...