Pagina's

zaterdag 28 mei 2011

Retro Stofjes

Gisteren
Vond ik bij de kringloop
Niet alleen mooi aardewerk
Maar ook een paar leuke gordijnen


Ik ben namenlijk ook dol
Op retro motiefjes
En kleuren
Dus deze twee kon ik niet laten liggen


Waar ik de stof
Voor ga gebruiken
Weet ik nog niet

Ik hoop dat ik gauw
Weer wat meer energie krijg
Want mijn hoofd zit vol
Met allerlei ideeën en projecten

Een tijdje geleden
Vond ik deze plaid
Mensen wilden hem wegdoen
Daar heb ik een stokje voor gestoken ;)


Ik zie mezelf al
In een groen grasveld
Onder een dikke boom
Waar zonnestralen tussendoor piepen
Languit genietend
Met een boek
En wat lekkers
Op deze plaid liggen

Owja
En morgen
Hoogstwaarschijnlijk :)
Mijn nieuwe give away!!
So, stay tuned

Liefs,
Handige An



5 opmerkingen:

  1. Wat leuk die Plaid..ik zie je al zitten, heerlijk! ben benieuwd wat je gaat maken van je retro gordijnen? Fijne avond nog, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende stofjes....Hou ook van retro.
    Ben benieuwd naar wat je ermee gaat doen.
    Zeker laten zien.
    En hopelijk krijg je inderdaad wat meer energie. Mijn hoofd loopt ook over van de plannen maar ook de energie ontbreekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh die bovenste stof is heerlijk herkenbaar, alsof ik weer jong ben haha!

    Heb even een fotootje op mijn blog erbij gezet, dan kan je zien waar ik het over heb hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die liefde delen we. Welkom op swap-bot! En ik vind je blog erg leuk, dus ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel!
Ik zal hier soms ook terug reageren.
Natuurlijk mag je me ook altijd mailen op handigean(@)hotmail(.)nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...