Pagina's

vrijdag 18 november 2011

In bed met Flap

Mijn laatste blogje
Is alweer een tijdje geleden

Al dat dozen uitpakken
Katten gerust stellen
Uitruimen, inruimen
Kuisen en Settelen 
Het neemt nogal wat tijd
Maar vooral energie in beslag


Toch is nu het meeste gedaan
En alles wat nog gedaan moet worden
Heeft absoluut geen haast
En de katten voelen zich alweer helemaal thuis


Dus ik heb weer wat meer tijd
(én een internetverbinding,haha)
Om te bloggen
En jullie blogs bij te lezen
(al zal dat nog heel wat tijd in beslag gaan nemen)

Vandaag gewoon vanuit mijn bed
In mijn heerlijke nieuwe slaapkamer
Met mijn oh zo mooie Ikea-dekbed
Waar ik meteen verliefd op werd toen ik het zag
(op mijn lamp trouwens ook)


En met Flap
Die ik na jaren
Ineens weer uit een doos toverde


Ik heb hem al sinds mijn geboorte
En hij is al vele malen opnieuw aan elkaar genaaid
Maar hij leeft nog steeds
En dat verdient toch wel een ereplaats


Liefs,
Handige An


7 opmerkingen:

  1. Fijn dat je de belangrijkste dingen op orde hebt, het lijkt me heel wat werk. Mag Flap niet in bed dan? Ik heb 2 knuffeltjes naast m'n hoofdkussen liggen die ik kreeg toen ik heel klein was. Zo leuk dat ze zo lang mee gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wat verhuizen, kost je inderdaad mega veel energie. Maar als het dan klaar is ben je die pijn snel weer vergeten. En kun je genieten van je nieuwe plekje.

    Prachtig dekbed mooie kleuren, en je knuffel is super lief.

    gr wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kamer ziet er heel erg gezellig uit.
    Tegen de zomervakantie gaan we (hopelijk) ook verhuizen. Ik kijk wel uit naar het ergens anders gaan wonen maar ik kijk niet uit naar inpakken, uitpakken,...
    Mijn knuffel (troetelbeertje) ligt ook nog steeds bij mij in bed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk thuiskomen! Vooral de lamp vind ik prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh het ziet er al wel meteen heel gezellig uit met die slapende kat in een lege verhuis?doos :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige slaapkamer en snoezige poezen! Ik heb het gemerkt dat je mijn blog bijgelezen hebt. Bedankt voor de fijne reacties XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé! Ik had vroeger toen ik klein was ook zo'n flap!! Net dezelfde, maar dan een donkerbruin exemplaar!! Ik wou toen een echte hond, kreeg er geen, maar "Poefie "(jaaaa, in de ban van Tiny) kwam in de plaats :-)
    In de vroege jaren '80 was een kinderhand nog vlugger gevuld....
    Ik was hem helemaal vergeten, tot nu! Ik zal bij mijn ouders thuis eens kijken of 'ie er nog is, voor mijn kindjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel!
Ik zal hier soms ook terug reageren.
Natuurlijk mag je me ook altijd mailen op handigean(@)hotmail(.)nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...