Pagina's

woensdag 14 december 2011

Adventskalender: Dag 18


Slechts wat zin heeft is er.

- Zarathoestra - 


Ben ondertussen nog druk met de pakketjes
Kwam er vandaag achter
Dat ik pas alleen de eerste drie winnaars (!!)
Hun pakketje heb gestuurd

Sorry voor het lange wachten
Het komt eraan!!

Maar eerst de winnares van gisteren



Mail je me je adres?

Ik ben ondertussen al aardig
De tel kwijt 
Met wie er allemaal al heeft gewonnen
Misschien zijn er zelfs al dubbele winnaars geweest?
Ik zal binnenkort eens een lijstje maken
Om het overzicht weer wat terug te krijgen :)

Liefs,
Handige An


20 opmerkingen:

  1. Het is ook een hele administratie zo'n kalender! Maar wel heel leuk dat je het doet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och; en al die mensen maar wachten op brievenbusgekletter...;-)
    (hebben ze in ieder geval nog wat tegoed!)

    groetjes
    Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat miss baksel ! ( al vind ik dat toch een moeilijke naam om neer te tikken, ik vind mezelf dan niet lief namelijk )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik vind het ook super dat je dit allemaal doet! Wat een werk!! Maar het schiet al aardig op, nog even en dan is het echt Kerst! Kan niet wachten.

    Groetjes,

    Ik heb een Bep (Eliza)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja dit lijkt me inderdaad en hele boekhouding! En joh mensen wachten wel hoor, gaat goed komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat aan de winnaar! Anneke, neem gerust je tijd, we lopen niet weg hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gerfeliciteerd Miss Baksel! En Handige An, net wat Orange zegt wij lopen niet weg hoor... Neem je tijd.... dan hol ik nu snel naar de voordeur om onder de brievenbus te gaan liggeh wachten... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat leuk, ik zie nu dat ik gisteren de winnaar was! En inderdaad dubbel feest bij ons. De jarige was helemaal in zijn nopjes met de skelter die hij van ons kreeg (helaas moet hij nog even wachten want hij moet nog in elkaar gezet en het weer werkt ook niet echt mee.....)

    En ik doe vandaag graag weer mee!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat Miss Baksel! Jaja, de tijd gaat snel hé? Maar je leest het hé, de dames blijven wel geduldig onder hun brievenbus liggen ;o)
    Ik mag voorlopig nog lekker warm in mijn zetel blijven liggen :o) maar 'k waag toch nog eens een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben het dit keer niet helemaal eens met de spreuk maar altijd goed voor stof tot nadenken. Het blijft een geweldig leuk bedachte actie. En 18 is mijn getal ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. k waag toch ook nog eens een kansje!!!

    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulations to the lucky winner and thank you for doing all this! It is such fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat Miss Baksel!
    Misschien win ik nog een keer en misschien is dat morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gefeliciteerd! en an doe rustig aan de winnaars wachten maar even hoor :P
    ik doe ook nog een poging

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is ook nogal een organisatie! Sterkte ermee! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Volgens mij heb ik nog geen dubbele namen bij de winnaars gezien.
    Ik waag weer een gokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kan me voorstellen! Maar het is wel een supergave actie! Ik doe graag weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat aan de gelukkige! En het blijft leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik blijf het ook leuk vinden, elke dag kom ik eens piepen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel!
Ik zal hier soms ook terug reageren.
Natuurlijk mag je me ook altijd mailen op handigean(@)hotmail(.)nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...