Pagina's

dinsdag 17 juli 2012

It Feels like Fall....

Vandaag had ik nog welgeteld 1,50 cash in mijn portemonnee
Daarmee kocht ik welgeteld 3 Gerbera's 
Terwijl ik ze thuis in een vaas deponeerde
Zag ik een prachtige kleurencombinatie ontstaan


De kleuren voelen een beetje als herfst.
Misschien was het weer ook inspiratie?
Of zou het toch mijn outfit van vandaag zijn geweest?
Ik zie het in ieder geval overal terugkomen



Ik krijg spontaan zin
In diep donker bitterzoet chocolade gebak
Met dikke sappige aardbeien en kersen erop
Helaas had ik die niet tot mijn beschikking


Dus schenk ik mezelf nog maar een kopje thee in
Geniet ik van mijn Rood, Bruin, Blauwe inspiratie
En vraag ik me af;
"Waar geniet jij van vandaag?"



4 opmerkingen:

  1. I love the yarn colors. And that little red cupboard. And that pretty vase. :) Have a great day. Tammy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vandaag genoten van kleine kamill (hond). Een heerlijk badje met boek en 3 rijtjes haken aan m'n dekentje...morgen ga ik buiten iets doen want het gaat eindelijk 24 graden worden!!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleurencombinatie(s). Om warm van te worden. Gisteren heb ik genoten van een bezoek van een lieve vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb heb net de slaap uit mijn oogjes geveegd om mailtjes te beantwoorden voordat ik aan t werk ga...en toen zag ik je nieuwe blog. Daar heb ik van genoten! met je mooie fotos :) Gisteren genoot ik van t feit dat ik dingen van t wedding-lijstje kon strepen....schoenen...streep...afspraak voor verstellen van de jurk...streep... zal je een whatsapp foto sturen...t is over de top-kitch-prinses achtig.
    nu snel ontbijten vordat ik weer heeeeeerlijke broodjes mag gaan verkopen en sapjes mag persen :P xxxx!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel!
Ik zal hier soms ook terug reageren.
Natuurlijk mag je me ook altijd mailen op handigean(@)hotmail(.)nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...