Pagina's

dinsdag 30 oktober 2012

Herfst en de uitslag van de give away


Nog niet zo lang geleden
Maakte ik een wandeling in de zon
Het was zo warm
Dat ik alleen maar een vestje aan had


De bomen hingen nog vol gekleurde blaadjes
Alles was geel en groen gekleurd
Een vrolijk herfstpalet
Op een zonnige dag


Maar nu heeft de kou zijn intrede gedaan
En komen alle blaadjes naar beneden
Zijn de bomen bijna kaal
En wordt het grijs en grauw


Maar het kan me niet deren
Want het lijkt wel gele regen
En zo'n frisse neus met rode wangen
Vind ik toch ook wel heel erg lekker


Dus laat die winter maar komen
Elk jaargetijde vind ik mooi
Ik wandel gewoon door
En geniet van al dat moois om me heen


De uitslag van de Zeeland Give Away
Mag ik nog even vermelden
Mailen jullie me je adres even?


En nu ben ik toch wel benieuwd...
Wie van jullie heeft er nog meer
In de blader-bergen lopen spelen?
Ik stiekem wel ;)



4 opmerkingen:

  1. Ik niet! Ik heb vandaag een warmtejas gekocht (voor binnen) en nu mag het herfsten van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan ook wel van elk jaargetijde genieten en leuk :D ik mail zometeen mijn adres :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb je eem mail gestuurd maar krijg die retour dus geen idee wat ik fout doe
    klopt het mailadres op je overzichtspagina nog of kan ik je mail adres nog ergens anders vinden

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel!
Ik zal hier soms ook terug reageren.
Natuurlijk mag je me ook altijd mailen op handigean(@)hotmail(.)nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...