Pagina's

vrijdag 24 december 2010

Handige An blogt; Merry Christmas!!!!

Ik wens jullie allemaal:

Mooie


Liefdevolle


Warme


Feestdagen!


Dit jaar had ik allemaal wilde ideeën voor mijn kerstkaarten
Al snel bleek dat het niet haalbaar was.
Toen kwam ik het idee van de kerstboom met knoopjes tegen
Op de blog van Twee meisjes
Natuurlijk heb ik eerst toestemming gevraagd
Ze waren dan ook wel erg leuk om 'na te apen'
En mijn kerstkaart was geboren.

Ook had ik nog een oud stukje kant liggen
Ooit van mijn moeder gekregen
Erg leuk als 'kerstster' op de kerstbal.

Helaas bleek ik uiteindelijk niet eens genoeg energie te hebben
Om voor iedereen een kaart te maken.
Dus dan maar de kaartjes op de foto
En deze zijn het resultaat.

Voor iedereen een heel 'handig' jaar gewenst
Vol inspiratie en creativiteit!

2 opmerkingen:

  1. Als je nu begint, heb je tegen volgend jaar een hele berg :-)
    Fijne dagen en tot lezens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Anneke,

    Voor jou ook een hele fijne kerst. Ik vind de kaartjes heel leuk en speciaal.

    Liefs,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel!
Ik zal hier soms ook terug reageren.
Natuurlijk mag je me ook altijd mailen op handigean(@)hotmail(.)nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...