Pagina's

maandag 20 december 2010

Handige An klikt; Humeurverbeteraar....

Vandaag al mijn energie in een sneeuwwandelingetje gestopt
Samen met de hond
Dat deed mijn humeur heel veel goeds

En dit zie ik dan als ik 's ochtends de gordijnen open doe...


Dit zien mijn katten als ik 's ochtend de gordijnen open doe ;)


Tijdens mijn wandelingetje zag ik;

Een eenzame vogel aan de top....


Een hele blije hond....



Een warm nestje dat koud is geworden....


Natuurlijk heel veel sneeuw


En een jaloersmakend uitzicht in de achtertuin van mijn overburen
(dat mij er meteen weer aan herinnert dat ik in Limburg woon)


Met een prachige zonsondergang en mistopkomst.....



Wordt vervolgd.........














2 opmerkingen:

  1. Ik geniet met je mee, zulke mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anneke,
    Alvast hele gezellig feestdagen toegewenst en de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    Groeten,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel!
Ik zal hier soms ook terug reageren.
Natuurlijk mag je me ook altijd mailen op handigean(@)hotmail(.)nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...