Pagina's

donderdag 26 mei 2011

Tea on Thursday


Ik ben
Zoals zovelen
Een behoorlijke theeleut

Maar met alle drukte en haast
Is het vaak handiger
Om even vlug
Een glas water te nemen
Of een pak sap open te trekken

Maar af en toe
Dan moet ik mezelf
Echt de tijd gunnen
Om een lekker kopje thee te zetten
En rustig te genieten

Een goed voornemen dus
Tea on Thursday


Natuurlijk nog wel vaker
Dan alleen op donderdag
Maar ach
Een stok achter de deur
Is nooit verkeerd ;)

En wie weet
Kan ik het combineren
Met wat lekkere
(glutenvrije) bakrecepten


 Vandaag genoten
Van een kop rooibosthee
Met een gekookt eitje
Voor de lunch

En daar had ik
Een foto van gemaakt
Met mijn mobiele telefoon
Maar die foto is nu onvindbaar..

Daarom wat foto's
Die ik toevallig gisteren gemaakt heb
Van mijn favoriete theepot en kopjes
De pot zo lelijk dat hij weer prachtig wordt


De pot heb ik ooit
Bij een kringloopwinkel gevonden
De leuke retromokken
Komen van mijn oma


Na de lunch heb ik de thee
Mee naar boven genomen
Om op mijn dooie gemak
Jullie weblogs 'bij te lezen'

Helaas deed Blogger nogal raar
En kon ik geen reacties achterlaten
Pas later ontdekte ik de oplossing hiervoor
Handig om te weten voor de volgende keer ;)

Liefs,
Handige An


3 opmerkingen:

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel!
Ik zal hier soms ook terug reageren.
Natuurlijk mag je me ook altijd mailen op handigean(@)hotmail(.)nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...