Pagina's

woensdag 25 mei 2011

Wake Up call

Zo'n blog
Dat is niet niks...
Een hele verantwoording

Je moet leuk onderwerpen hebben
Creatief zijn, zodat je ook iets hebt om te vertellen
Regelmatig verhaaltjes schrijven
Mooie foto's maken voor erbij
Blogs van alle volgers lezen
Reacties achterlaten
Mensen bedanken
Steeds iets nieuws bedenken
Iets bedenken wat echt bij jou past
Ervoor zorgen dat je blog boeiend blijft

Je zou er zo een dagtaak aan hebben!


KUKELEKUUUUUUUUUUUU!!!!

Ik had echt even een
Wake Up Call
Nodig

Een blog MOET niet
Een blog MAG!
Dit is geen verplichting
Maar een hobby!
Er zijn geen regels
Alles kan!

pffff, opluchting zeg!

Ik was even
Een beetje doorgeschoten
En vast komen te zitten
In het bloggen

Ik wou het niet te persoonlijk
Veel te creatief
Prachtig, mooi, overweldigend!!

tja,
Ik geloof dat ik een beetje
Grootheidswaanzin kreeg
Dat krijg je als je meer dan 100 volgers hebt ;)


Vandaag hield ik mezelf een spiegel voor
Niets moet, alles kan
Of het nu belangrijke, persoonlijke of onbenullige dingen zijn
Ik mag en kan het hier allemaal kwijt

Geen haan die er naar kraait
Als ik er eens voor kies
Om over totale onzin te bloggen
Want zelfs onzin, kan leuk zijn


pff, wat een opluchting
En wat fijn!
Want de inspiratie
De zin
De 'goesting'
Om te bloggen
Is in volle glorie wedergekeerd

Dus vandaag lekker bezig geweest
Met het lukraak schieten van foto's
Wie weet komt er dan als vanzelf
Een leuk verhaaltje omhoog

Zo waren de hanen
Wel erg passend vandaag

KUKELEKUUUUUU!!!!


Liefs,
Handige An

7 opmerkingen:

  1. En zo heb je weer een blog-bericht!
    Schrijf als je er zin in hebt, het is geen verplichting! Je moet er zelf plezier in hebben, dat is het belangrijkste. En als er dan 109 mensen mee willen genieten dan is dat mooi meegenomen. Zo zie ik dat in elk geval.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, daarom blog ik ook. Ik hou van dit blogland waar iedereen z'n eigen ding mag doen!
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik had hetzelfde! daarom had ik mezelf ook even een pauze gegeven en het knutselen even alte liggen.. er moet geen druk achter zitten, maar vooral alleen leuk blijven..

    veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt groot gelijk. Niets moet, het MAG.
    Zoals manlief me altijd zegt: die blog is voor jezelf, je kan je hart eens luchten. Je moet het niet voor de andere doen.
    Alhoewel het natuurlijk wel fijn is als er mensen het lezen en reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo is het maar net!!! Helemaal met je eens! Wat een ontzettend leuke foto's trouwens ;-) (vooral die met die spiegel!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tja en toch heb ik het gevoel dat ik regelmatige een logje MOET neerzetten, want ik merk wel dat mensen wegblijven, al moet ik toegeven, dat ik dat zelf ook wel een beetje doe... En tja het is nu eenmaal wel verslavend dat bloggen hihi. Ben wel blij dat ik het reageren weer lukt, want daar krijg ik ook de piep van haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal mee eens. Zo doe ik mee aan home sweet home en deze week zag ik maar toch voelt het niet lekker wanneer ik niet die week daarover blog.

    Dank je wel. Dit had ik even nodig. Niets moet en alles mag.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel!
Ik zal hier soms ook terug reageren.
Natuurlijk mag je me ook altijd mailen op handigean(@)hotmail(.)nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...