Pagina's

maandag 25 juli 2011

Boekbinden bij Annie Bodelier


Afgelopen zaterdag
Heb ik een workshop
Boekbinden gevolgd


En wat was dat leuk!
(En gezellig trouwens)
We hebben een schetsboek gemaakt
Met een koptische binding

(het 'herfstboekje' is van mij)


Ik wilde al heel lang
Leren boekbinden
En vond het dan ook erg leuk
Om dit eindelijk eens te doen

Annie had al 
Verschillende kaften 
En een duidelijke werkbeschrijving gemaakt
Waardoor we in alle rust aan de slag konden


Het was een lange dag
En gisteren en vandaag 
Heb ik dan ook in bed
Moeten doorbrengen


Maar het was dubbel en dwars
De moeite waard!
Vandaag kan ik nog nagenieten
Van mijn boekje

(de katten vinden het trouwens ook reuze interessant) 


En nu maar hopen
Dat mijn lijf zich snel hersteld
Zodat ik gauw 
Zelf aan de slag kan
Met deze techniek

Ik heb nu alweer
Een hoofd vol ideeën :)

En hoogstwaarschijnlijk
Ga ik nog wel vaker
Een cursus bij Annie volgen
Want het was een zeer geslaagde dag!

Liefs,
Handige An

7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mooi uit!
    Je hebt nu in ieder geval een leuk, zelfgemaakt boekje om al je ideeen in uit te werken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind een workshop volgen ook altijd zo gaaf om te doen, al is het alleen maar voor de gezelligheid die er heerst, immers iedereen komt voor het zelfde doel en dan komt het praatje vanzelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte weer met bijkomen, het boekje is erg leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad een mooi boekje geworden!
    Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen op een workshop bij Annie ...
    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super An, mooi dat dit je kan inspireren tot meer-geniet lekker "rustig" na-mmoie dag-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk boekje!
    Een workshop boekbinden volgen lijkt me heel erg interessant!
    Groetjes
    Eline S.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anneke, dank voor je complimenten! Ik geniet zelf ook altijd van zo'n workshop en zeker als ik zie dat de cursisiten tevreden huiswaarts keren!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel!
Ik zal hier soms ook terug reageren.
Natuurlijk mag je me ook altijd mailen op handigean(@)hotmail(.)nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...