Pagina's

woensdag 20 juli 2011

Op reis....

Bloggen is momenteel
Niet mijn grootste hobby 
Ik ben een slons
In het bijlezen van blogs
En in het posten
Van reacties
En nieuwe berichten

Maar om dat 
Weer een beetje goed te maken
Hier wat 'oude' berichtjes

Deze enveloppen
Gingen o.a. op reis
Naar mijn mede Round Robin Notebook'ers
En ik kreeg daar
Hele lieve en leuke kaartjes van terug!!
Dank jullie wel dames!!!


Ook ging onderstaand
Notitieblokje op reis
Naar Italië nog wel


Een vriendin startte haar vakantie
Bij ons op de camping
Dat vroeg natuurlijk
Om een kleinigheid


Eigenlijk wou ik van de stof
Een omslag voor het boekje maken
Maar toen naaide ik die iets te klein
En werd het een 'tasje'
Met pen en potlood
Voor alle reisavonturen


Ondertussen nog druk
Aan het brainstormen
Over mijn eigen webwinkel
Want ik denk toch echt
Dat die er gaat komen :)

Verder blijf ik lekker thuis
En maak ik reizen
In gedachten......

Fijne zomer allemaal!

Liefs,
Handige An

5 opmerkingen:

  1. spannend hoor omtrent je webwinkel, ik hoop dat je doorzet, want de wil spat gewoon van je blog af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijne zomer en ik ben benieuwd naar je webwinkel!!

    je hebt bij mij een give away gewonnen, wil je je adres naar mij mailen? info@susi-art.nl
    dan stuur ik het naar je op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne thuisvakantie!!
    Ik hoop dat je droom (want je hebt er waarschijnlijk een heel aantal opzij moeten zetten) van je webwinkel werkelijkheid mag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kleurig geheel! Reizen in gedachten kunnen ook mooi zijn.... Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel!
Ik zal hier soms ook terug reageren.
Natuurlijk mag je me ook altijd mailen op handigean(@)hotmail(.)nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...