Pagina's

dinsdag 27 maart 2012

DIY; Easter Tree Decoration


Het is bijna pasen
Dus deze week
Inspiratie en knutsels 
Om je huis in paas-sfeer te brengen

Easter is coming
So this week
I'll be sharing some
Easter inspriation and tutorials
To make your home 'easter-ready'


-----------------------------------------------------------------------------




Gisteren beloofde ik
Nog wat inspiratie te delen
Om de papieren paas-hangers
Te gebruiken voor een 'paas-boom'

Yesterday I've made a promise
To share some inspiration
About how to use your paper easter decoration
To make an easter-tree




Eerst maakte ik van vilt
Nog wat extra hangers
Voor in de paasboom


First I made some
Extra felt decorations
To use in your tree




Ik gebruikte vilten ballen
En contrasterend garen
Daarna 'borduurde' ik daar overheen
Door de naald steeds door het midden
Van de bal te steken en daarmee
Een lijnen patroon te creëren

I used some balls made out of felt
And some contrasting thread
By putting the needle through 
The middle of the ball
I've created a striped pattern



Het uiteinde van de draad
Gebruikte ik om een lus te maken
Waarmee je de bal kan ophangen

The thread-end 
I used to make a loop
Which you can use
To hang the balls


Hang ze in een paar mooie takken
Samen met je papieren hangers
Die je gisteren maakte
En klaar is haas ;)

Take some nice looking branches
And hang your felt balls
Together with your easter decoration
You've made yesterday
And there you go!

Morgen weer nieuwe paas-inspiratie!
New easter-inspiration towmorrow!




5 opmerkingen:

  1. Die ballen zijn superleuk. Ook leuk om zoiets in de kerstboom te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eenvoudig maar leuk! En natuurlijk toepasbaar in alle soorten bomen ;)

      Verwijderen
  2. Wat een leuk idee! Ik ga zeker tijd vrijmaken om je leuke ballen, hazen etc uit te proberen. Dank je wel voor het delen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan natuurlijk! En ik ben benieuwd naar het resultaat; laat je het me weten?

      Verwijderen
  3. Ik vind dit blog.I ben echt blij dat ik deze informatie over bericht gevonden is echt nuttig voor ons. Ik heb zeker deze website, te houden op it.Excellent bericht lief te hebben, zal ik het controleren regelmatig terug om te zoeken naar updates.
    http://goo.gl/UKTFl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je wel!
Ik zal hier soms ook terug reageren.
Natuurlijk mag je me ook altijd mailen op handigean(@)hotmail(.)nl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...